Vertrokken!!!
9 mei 2015 - Rosmalen, Nederland
Het is zover, ik ben vertrokken, eerste dag op weg naar Santiago!! De weersomstandigheden zaten niet echt mee, het was zeer omstuimig, maar dat mocht de pret niet drukken. De tuin was versierd, er was champagne (zelfs alcohovrije voor mij) en hapjes en er waren heel veel lieve mensen om mij uit te zwaaien!! In een woord geweldig. Eenmaal op weg kwam het gevoel van yes, nu is het echt zo. Als ik aan het trainen was en het waaide en regende baalde ik, maar nu was het gevoel echt anders. Toen het keihard begon te regenen ben ik keihard voor Bas zijn verjaardag "lang zal hij leven" gaan zingen. Vandaag word hij 26 jaar en mijn cadeau voor hem is vertrekken op zijn verjaardag. Vannacht bij mijn vader slapen en morgen samen verder met Francien vanuit Rosmalen.
Foto’s
1 Reactie
-
Petra:11 mei 2015Zo Geweldig Greet

