De Pelgrimsmis als afsluiting van onze fietstocht

21 juni 2015 - Santiago de Compostela, Spanje

Vanmorgen naar de Pelgrimsmis gewwest als een afsluiting van onze Pelgrimstocht. Heel bijzonder en mooi als op het einde van de mis het wierookvat, de Botafumeiro, van links naar rechts door de ruime dwarsbeuk van de kerk slingert. Met prachitg gezang erbij was het erg indrukwekkend.

Het zit er nu echt op, wat hebben we een geweldige fietstocht gehad. Veel mooie ontmoetingen gehad en veel lieve, leuke en gezellige mensen gesproken, De camino naar Santiago is prachtig, we hebben zoveel mooie natuur gezien, soms gebaald als we weer flink moesten klimmen, maar alles was absoluut de moeite waard. Zeker de Spaanse Pyreneeen, die zijn zo schitterend mooi, dat kun je niet overbrengen met een foto, dat moet je gezien hebben. Het doel van onze tocht, bekendheid geven aan Comunita Cenacolo, is zeker ook behaald. Veel mensen hebben gevraagd waarvoor we fietsen en hebben geinteresseerd naar ons verhaal geluisterd. Velen hebben ook foto's gemaakt van onze pamfletten en gaven aan later thuis op de website van Cenacolo te kijken. Zoveel positieve reacties, echt heel fijn. Ook de reacties op onze reisverhalen vonden we te gek, heel fijn om deze te lezen en te zien dat iedereen zo met ons meeleeft. Bedankt daarvoor!

Deze fietstocht was voor ons een ONVERGETELIJKE FANTASTISCHE ERVARING!!!! Heel veel groetjes van Francien en Greet XX

1. Els:
    21 juni 2015
    Lieve Greet, ik kijk er al naar uit als je weer thuis zult zijn! Al betekent dit voor ons beiden nog "via e-mail", maar toch… Geniet maar na, van al dat moois dat jullie meemaakten! Dit moet idd een heel bijzondere tocht geweest zijn! Liefs, Els
  2. Wilma kimmel:
    Goede reis terug en tot 15 juli
  3. Pascal:
    Beste Greet en Francien,
    proficiat, jullie hebben het gehaald, en op een vreugdevolle en enthousiaste manier, en dat doet goed aan wie het leest. Bedankt om ons daar in Compostella in jullie gebeden te hebben gebracht. Prachtige laatste video!!!
    Goede reis terug met vrede en alle goeds toegewenst
    Hartelijke groetjes
    Pascal
  4. Yvonne verhoeven:
    22 juni 2015
    Hallo luitjes,
    Het zit er weer op wat een prestatie,maar het mooist van alles is dat jullie hier voor altijd een prachtige herinnering aan zullen hebben.
    Die neemt niemand jullie af.echt geweldig.
    Fijne reis terug en Greet als het goed is zien wij jou in Saluzzo.
    Lieve groeten,Yvonne en Riny