Van Onesse d' lahaire naar Sonde l'Abbaye 80 km

2 juni 2015 - Sorde-l'Abbaye, Frankrijk

Een dag om veel kilometers te maken door het vlakke landschap van Les Landes. In Lesperon zijn we even gestopt om een foto te maken waarop stond dat de weg naar Santiago nog 893 km was voor de wandelaars. Voor de fietsers dus iets meer, maar het is zo leuk om te zien dat je al zoveel kilometers hebt gefietst. Het is ook een gek idee dat je al zo'n tijd onderweg bent, al bijna 4 weken en wat hebben we veel gezien onderweg en al veel mooie dingen meegemaakt. Het is elke dag weer een geweldig gevoel om op pad te zijn! Deze dag is ook weer omgevlogen en in Sonde d'Abbaye vonden we een gite waar je een vrijwillige bijdrage mag geven. Dat is toch ook weer heel bijzonder, het was er prachtig en echt heel goed. Mooi dat mensen dat doen voor pelgrims. We hebben daar een Nederlands echtpaar ontmoet die een jaar geleden in Normandie zijn gaan wonen. Zij liepen nu samen de Camino. Er waren nog meer wandelaars, wij waren de enige fietsers. Met z'n allen gegeten en weer waren er mooie verhalen over ieders ervaringen.

1. Will:
    6 juni 2015
    Wel, als ik het juist heb zitten jullie in de buurt van de Spaanse grens. Een mijlpaal, het zwaarste deel komt nog, maar het grootste deel heb jullie er al opzitten, moet je maar denken. ik hoop niet dat het treurig voelt dat het eindpunt al dichter bij is dan het begin. Vooral genieten en uit de verhalen op te maken is dat zeker het geval. ,bon voyage,
    Will/Hintham
  2. Johan & Kyra:
    6 juni 2015
    We genieten van jullie verslagen en we zijn blij dat het jullie goed gaat. Goed reis!
  3. Jose:
    7 juni 2015
    Hey Greet en Francien, het blijft leuk om jullie verhalen te lezen. De contacten met andere pelgrimmers de verhalen wat zullen jullie genieten. Dit is een ervaring, super. Al een maand onderweg, wat vliegt de tijd. Succes met jullie trip verder, kijk weer uit jullie volgende verslag
  4. Erna en Nol:
    7 juni 2015
    Liefste Greetje
    Wat zijn wij trots op jou, dat je zo geweldig doorzet en alle weersomstandigheden trotseert , net zoals de gaatjes in de voorband ! Goed van jou (jullie). Natuurlijk ook fijn om steeds zoveel lieve mensen te ontmoeten, dat doet goed !!Natuurlijk; de lekkere rode wijntjes samen met Francien maken van jullie "2 sterke vrouwen". Bedankt Francien voor de goede zorgen voor dat meisje uit Ben. Leeuwen. Ook voor jou was het verjaardagsliedje van jouw kleinkind een prachtig geschenk. Goede reis en
    Liefs van Oma (moeders !)en Opa België .